Nieuws over Ans Pereboom

GroenLinks Zeist maakt werk van Regenboog stembusakkoord

Regenboogakkoord Gemeente Zeist

GroenLinks Zeist staat voor een inclusieve samenleving, waar alle inwoners zich veilig voelen. Maar hoe beleven inwoners met een LHBTI* identiteit dat? Voelen zij zich veilig en geaccepteerd? Doet de gemeente genoeg om hun gevoel van veiligheid te bevorderen, jongeren en kwetsbare groepen te ondersteunen en de zichtbaarheid van LHBTI in Zeist te vergroten? Dat stond centraal in een eerste bijeenkomst op 31 januari ’19 in het gemeentehuis, mede georganiseerd door GroenLinks Zeist.

*LHBTI staat voor Lesbisch, Homoseksueel, Bi-seksueel, Transgender en Intersekse personen

Verslag Debat voor bewoners met een beperking

Pictogram Toegankelijk

Op zaterdag 10 maart waren de deelnemers van de ProDemos training voor mensen met een beperking aanwezig tijdens het grote debat. Tijdens dit debat hadden zij de mogelijkheid in gesprek te gaan met de lokale partijen.

Huurappartementen op Eneco-terrein te duur

Yarn

Op het voormalige Eneco terrein (aan de Antonlaan) worden op dit moment 40 appartementen, een supermarkt en een parkeergarage gebouwd. De appartementen waren bedoeld voor middeninkomens. Maar wat schetst onze verbazing: ineens worden ze voor een veel hogere prijs geadverteerd!