Deze week is de openingsweek van het vernieuwde gemeentehuis van Zeist. Dit alles onder de titel: "Achterkamertjes en Open Deuren".
Op maandag 10 februari was de officiële opening door de Commissaris van de Koning.

Nog diezelfde dag vonden er veel andere activiteiten plaats zoals het Groot Zeister Dictee der Nederlandse Taal ( meet een GroenLinks-team) en een detectivespel, waar lijsttrekker Laura Hoogstraten aan mee deed.

Woensdag 12 februari is 's avonds het grote lijsttrekkersdebat, met wederom Laura Hoogstraten. Donderdagmiddag is het "ouderendebat" met, u raadt het al: Laura Hoogstraten. 's Avonds vindt de Zeister Geschiedenisquiz plaats, waarbij fractievoorzitter Frank Dirkse samen met twee collega-raadsleden de kleuren van de Zeister raad zal verdedigen.

Gedurende de week zijn er nog veel meer activiteiten ( meer dan 100 ! ), waaraan ook u kunt deelnemen, variërend van rondleidingen, creatieve activiteiten, speed-dates met wethouders tot abseilen vanaf de toren. Ook aan de kinderen is gedacht, ook voor hen zijn er speciale activiteiten. Een overzicht van de activiteiten vindt u op: http://openingsweekzeist.nl Daar kunt u zich ook opgeven voor de activiteiten waarvoor dat nodig is.